Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Оформлення кредитної картки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
para53 3 декабря 2013, 17:08
Я працючий пенсіонер і отримую пенсію в Дельтабанку, вирішив оформти кредитну картку звернувся у відділення на вул. Михайлівські, мені побіцяли бистро оформити, заповнили анкету і відправили. В загальному я прочекав більше 1 годину 30 хв. і мені відмовили. Причина відмови проста, ніхто не взяв трубку на тих стаціонарних телефонах, що я вказав. Один телефон домашній, інший робочий. В день всі на роботі дома нікого не має, на роботі я в кабінеті я один сиджу, оформляю кредитку теж мене немає. Оказується, що основний принцип індентифікації, це наявність стаціонарного телефона, а не копія посвідчення з пенсійного фонду і оформлена пенсійна картка до уваги не береться, дуже розумно нічого не скажеш.Як казав Шарапов у відомому фільмі посадіть на стаціонарний телефон бабку -одуванчика і вона, що їй скажуть те буде повторювати. Але у відділі де оформляють картки логіка своя, тут вже нічого не зробиш.
І ще мені хотілось би звернути увагу на роботу систеи «Май Дельта» або Інтернет-банкінга. Замисел системи хороший, дуже зручно платити комунальні послуги і т.д. Але працює система не перебільшуючи дуже погано, часто зависає, є грубі помилки при формуванні форм.До речі я про одну з таких помилок відсилав інформацію по інтернету на банк, реакція ноль. Коли в мені була заблокована «учетная запысь» в системі, я звернувся на гарячу лінію, моє звернення зареєстрували, відповіь прийшла на 8 день, сказали щоб я звернувся у відділення і взяв нову стрейчкартку. Такі відповіді мені здається даються по крайній мірі за години, а не за неділі. Я написав цей коментар, не для того щоб критикувати банк в якому я обслуговуюся, а готілось би, щоб інформацію і зауваження клієнтів банк враховув, а не просто відповіді носили формальну відписку…
Дельта Банк
Ответ банка
3 декабря 2013, 19:03
Шановний para53,
звертаємо Вашу увагу, що умови положення ст.1056 Цивільного Кодексу України залишають Кредитору право приймати рішення про можливість видачі кредиту за власним розсудом, а також право на відмову в наданні потенційному позичальникові послуг кредитування.
Дозвольте звернути Вашу увагу на те, що згідно гл.10 Закону України «Про банки і банківську діяльність», Банк залишає за собою право не розголошувати причину відмови в наданні кредиту.
Також для перевірки інформації та прийняття необхідних заходів просимо надати скріншоти з описом помилки на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за звернення!

Комментарии - 1

+
0
para53
para53
4 декабря 2013, 14:49
#
Спасибі за відповідь. Але чесно кажучи мене така відповідь здивувала. Склалося таке враження, що ви надаючи відповідь навіть не вникаєте в суть питання, а в своїй формальній відповіді хочети показати свою обізнаність в законах, думаючи, що клієнти які вам пишуть геть недавно злізли з дерва і ні про які загальні закони в банківській сфері геть нічого не чули. Коли я написав про причину відмови то я напевно цю причину знаю, хтось мені з працівників пояснив, а ви мені пишете « Банк залишає за собою право не розголошувати причину відмови в наданні кредиту», має право, а може і пояснити. По-друге я оформив вашу кредитну картку через інтернет. Те, що банк має право відмовити в кредиті, це і їжу зрозуміло, і я не обідився на те, що мені відказали, а на те що замість 20 хв.на оформлення картки, як мені обіцяли на гарячій лінії, я грохнув більше півтори години впусту робочого часу. На цей факт ви, нажаль, і не звернули увагу.
Скріншоти з помилкою я посилав на consultant@deltabank.com і наи гарячу лінію повідомляв.Заповніть платіж в Києївенерго через опцію список компаній і побачите, що замість адреси відправника вона вам висвітлить.
Дякую за увагу думаю, що подальша переписка не має сенсу це пуста трата часу.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться