ВХОД
Вернуться

В нас вимагають погасити богр, який було погашено достроково і щей переплачено!

Natalkastep Natalkastep
16 марта 2013, 20:26
без оценки
Доброго дня!

Між нами є дуже велике непорозуміння і мені хотілося б уже кінець кінців вирішити цю проблему яку ви самі створили!!!
Моя мама, Степанюк Галина взяла у вас позику, яку погасила достроково і щей переплатила, усі квитанції про сплату ми зберігаємо
Та ось вже три роки, по одній помилці, яку допустили ваші працівники, моїй мамі надзвонують щотижня вимагаючи щоб вона погасила богр.
Який борг, шановні???? вона вам переплатила, у нас усі квитанції на руках!!!
Це моя мама пояснює вашим працівникам протягом трьох років, і копії платіжок пересилала і у відділенні де робила пересилку їй дали виписку що дійсно були перераховані ці гроші і також вона вислала цей документ на адресу що їй сказали по телефону, і на гарячу лінію передзвонювала… але то не банк — то ДУРДОМ у вас!
Де ви понабирали таких НЕКВАЛІФІКОВАНИХ працівників що не можуть прихід рознести правильно а потім звинувачують у несплаті клієнтів!!!
Є у вас якась відповідальна особа за рознесення погашень кредиту?????
Вам же ж пересилали кілька раз платіжку, чому ви не займаєтесь своєю роботою, перевіркою своїх помилок, замість видзвонювати, вимагати гроші які ніхто вам не винен, залякувати тюрмою, а тепер вже і влучинням майна на заборговану суму!!! Це вже ви перейшли усі межі!!!
Будь ласка, звясуйте у чому справа? І хто у вас відповідальний за цю роботу хай і відповість за цю помилку і «не травіть » людям життя. Доведіть доладу цю справу, і ми чекаємо на ваш дзвінок з вибаченням!!!

Дякую.

Чекаю на вашу відповідь

Наталія Степанюк
Ответ банка
Дельта Банк
18 марта 2013, 14:32
Уважаемая Natalkastep,
для урегулирования описанного вопроса просим Клиенту связаться с Банком любым удобным для неё способом. Электронные адреса Банка info@deltabank.com.ua, consultant@deltabank.com.ua Номера Контакт-центра: 0-800-500-600, 044-428-95-95. Есть также возможность связаться со специалистом Банка с помощью скайп-телефонии или же через форму обратной связи, которая представлена на официальном сайте Банка — deltabank.com.ua/contact_center/ask/

Комментарии (3)

+
0
Natalkastep
Natalkastep
19 марта 2013, 00:41
#
Шановний експерт!
Клієнт з вами звязувався де кілька разів. І ходила на консультації до філії банку по місцю проживання, і передзвонювалв на гарячу лінію, і пояснювала вашим працівникам 188 раз по телефону, що цей борг це помилка, що все вона оплатила і представляла вона усі квитанції про оплату і пересилали їх у Київ по Скайпу. Ви можете навести лад в роботі, Вислухати людину (клієнта) не ігнорувати його дзвінки і пояснення? Спочатку халатно ставитесь до роботи, робите такі грубі помилки, а потім не даєте життя людині, щей вислухати не хочуть ні зустрічну перевірку зробити, вам же ж усі платіжки пересилали. А якщо не так переслали так би пояснили яким чином потрібно підготовити все, чи може ще треба яку заяву писати, а то ваші працівники на філіях якби перший день були на роботі — нічого не знають, жодних рішень не приймають, всю інформацію передали у Київ а там що??? Хтось переглядав ті платіжки??? Звіряв приходи??? Мабуть що ні, бо як дзвонили з попередженням :« У ВАС БОРГ ПЕРЕД ДЕЛЬТАБАНКОМ!, ОПЛАТІТЬ ЙОГО!» так і продовжують дзвонити і говорити те саме!!! Скльки ще повторювати Що оплатила кліет усе щей більше і не винна вам нічого, провірте будь ласка добре усі документи!!! Не можна так з людьми поступати. Ви втрачаєте клієнів!!! І погані відзови вам не на руку.
+
0
DeltaBank
Ответ банка
DeltaBank
19 марта 2013, 11:15
#
Шановна Natalkastep,
для перевірки інформації, яка викладена у Вашому повідомленні, просимо надати номер Вашого звернення або номер договору/ рахунку. Чекаємо на зворотній зв'язок
+
0
Natalkastep
Natalkastep
19 марта 2013, 00:53
#
Шановний експерт!
Клієнт з вами звязувався де кілька разів. І ходила на консультації до філії банку по місцю проживання, і передзвонювалв на гарячу лінію, і пояснювала вашим працівникам 188 раз по телефону, що цей борг це помилка, що все вона оплатила і представляла вона усі квитанції про оплату і пересилали їх у Київ по Скайпу. Ви можете навести лад в роботі, Вислухати людину (клієнта) не ігнорувати його дзвінки і пояснення? Спочатку халатно ставитесь до роботи, робите такі грубі помилки, а потім не даєте життя людині, щей вислухати не хочуть ні зустрічну перевірку зробити, вам же ж усі платіжки пересилали. А якщо не так переслали так би пояснили яким чином потрібно підготовити все, чи може ще треба яку заяву писати, а то ваші працівники на філіях якби перший день були на роботі — нічого не знають, жодних рішень не приймають, всю інформацію передали у Київ а там що??? Хтось переглядав ті платіжки??? Звіряв приходи??? Мабуть що ні, бо як дзвонили з попередженням :« У ВАС БОРГ ПЕРЕД ДЕЛЬТАБАНКОМ!, ОПЛАТІТЬ ЙОГО!» так і продовжують дзвонити і говорити те саме!!! Скльки ще повторювати Що оплатила клієнт усе щей більше і не винна вам нічого, провірте будь ласка добре усі документи!!! Не можна так з людьми поступати. Ви втрачаєте клієнів!!! І погані відзови вам не на руку.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд