ВХОД
Вернуться

приятное обслуживание

татьяна евсеева татьяна евсеева
11 марта 2013, 11:06
без оценки
я брала мебель в кредит мне посоветовали как лучше, какой платёшь мне всё подробно рассказали и меня всё устроила я рада что я сотрудничаю с этим банком, спаибо большое за приятное сотруднечество я с радостью буду обращаться в ваш банк.
Ответ банка
Дельта Банк
11 марта 2013, 14:41
Уважаемая Татьяна Евсеева,
спасибо Вам за теплые отзывы относительно работы Банка.

Комментарии (1)

+
0
Natalkastep
Natalkastep
16 марта 2013, 20:35
#
Моя мама, взяла позику, яку погасила достроково і щей переплатила, усі квитанції про сплату ми зберігаємо
Та ось вже три роки, по одній помилці, яку допустили працівники банку, моїй мамі надзвонують щотижня вимагаючи щоб вона погасила богр.
Який борг, шановні???? вона переплатила, у нас усі квитанції на руках!!!
Це моя мама пояснює працівникам банку протягом трьох років, і копії платіжок пересилала і у відділенні де робила пересилку їй дали виписку що дійсно були перераховані ці гроші і також вона вислала цей документ на адресу що їй сказали по телефону, і на гарячу лінію передзвонювала… але то не банк — то ДУРДОМ!
Де тільки понабирали таких НЕКВАЛІФІКОВАНИХ працівників що не можуть прихід рознести правильно а потім звинувачують у несплаті клієнтів!!!
Повинна бути відповідальна особа за рознесення погашень кредиту?????
Чому працівники банку не займаються своєю роботою, перевіркою своїх помилок, замість видзвонювати, вимагати гроші які ніхто уже давно не винен, залякувати тюрмою, а тепер вже і влучинням майна на заборговану суму!!! ось тут вже перейшли усі межі!!!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд