vicmal vicmal
10 марта 2017, 16:26
без оценки
Завдяки колекторам, які діють в інтересах вашого банку, вашу роботу рахую брудною, а найнятих вами колекторів — шахраями і вимагачами. Ваше відношення до мене особисто дуже далеке від людських норм і правил, скоріше воно перейшло в розряд тих, які підпадають під дії статей Карного Кодексу України.
Спочатку в мене почали запитувати, телефонуючи на робочий корпоративний номер, чи я не «роман юрійович», на відповідь «ні» запитували, чи я не знаю ненароком «андрієнка романа юрійовича». На цьому все закінчувалося. Але згодом з'явився «денисенко» — наглий шантажист, безсовісний вимагач і особа, яка, крім підлого хамства, нічого не сказала в слухавку, який почав вимагати в мене борг того самого «романа юрійовича», а на мої прохання припинити травлю, нагло сміявся і хизувався своєю безкарністю.
Я зателефонував в банк з проханням припинити ці дії, на що мені пообіцяли розібратися. Але, на моє диво, через 5 хвилин зателефонував той самий «денисенко» і почав знову хамити. Після чергового разу кидання мною трубки мене біля тижня не тривожили ці горе працівники. Але вчора знову дзвінок і знову ті самі погрози, тільки голос не «денисенка», а якогось іншого вимагача, який не представляється, а лише кричить, ображає і вимагає. Сьогодні я знову зателефонував в банк і попросив припинити цей шабаш, на що отримав чудову відповідь: «Йдіть в відділення банку і пишіть заяву». А в нашому місті відділення банку не має. І чому я маю їхати кудись шукати ваше відділення? Мені легше зателефонувати 102 і попросити допомоги там, коли ви вимагаєте зробити мене те, чого я не можу зробити по замовчуванні.
Ще раз хочу наголосити, я не андрієнко роман юрійович, мені не знайома ця людина, я не маю боргів перед вашим банком.
Прошу вас припинити мене травити своїми дзвінками і принести вибачення за халатні і наглі дії ваших співпрацівників. Особисто «денисенку», я чекаю його вибачень в нормальній людській формі спілкування.
Дякую
Ответ банка
Дельта Банк
10 марта 2017, 16:35
vicmal, доброго дня,
в описаному випадку у Вас є можливість подати відповідну заяву на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии (5)

+
0
vicmal
vicmal
10 марта 2017, 16:40
#
А почути мене не входить в інструкції ваших працівників? Підкажіть на якій підставі мене переслідують колектора, яких ваш банк найняв? А просто вибачитися за дії горе працівників у вас не вистачило сміливості?
+
0
DeltaBank
DeltaBank
10 марта 2017, 16:41
#
Vicmal, відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України.
+
0
olegog
olegog
11 марта 2017, 13:00
Олег
#
Как и всегда — идите мол уважаемый *** куда подальше и не мешайте нам развлекаться
+
0
Zheka1772
Zheka1772
14 марта 2017, 17:02
#
Какие извинения? Вы о чем? У них в методичках сказано:«Мы никогда не извиняемся»!
+
0
клава шек
клава шек
11 марта 2017, 12:57
украина
#
Ага і де буде гарантія, що перестануть дзвонити і підпис ніде не сканують і не підроблять.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться