ВХОД
Вернуться

Ініціативна група

kokon03 kokon03
22 октября 2014, 22:47
без оценки
Шановні вкладники! Ми маємо дуже складну ситуацію в регіонах. У багатьох містах відділення закрили та перевели вклади у інші міста. Що робити з вимогами та скаргою, куди їх писати?
1. Потрібно на гарячій лінії банку 0 800 500-011 дізнатись, куди і на яку адресу перекинули ваші гроші.
2. Написати тільки Вимогу 1 і відправити її поштою замовним листом з описом! та повідомленням про вручення на адресу відділення, куди перекинули ваші кошти.
3. На адресу НБУ відіслати скаргу, також замовним листом з описом тексту скарги та повідомленням про вручення. До НБУ в якості додатку по документам відправити копію вимоги 1 та прикласти копію поштової квитанції про відправку вимоги 1 з поштовим описом тексту вимоги. Не забудьте вкласти інші документи: копію договору, виписка по залишку на рахунку.
4. Нам, в Київ відіслати СМС з реквізитами обох поштових квитанцій, а також всі інші дані, вказані в попередніх відгуках. Тел. для СМС 050-747-98-64.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд