ВХОД
Вернуться

Незадоволена роботою касира!

tanushka17d tanushka17d
9 сентября 2013, 19:41
1
Зайшовши у банк «Капітал» в м. Рівне, мене зустріла пані касир своїм незадоволенням. Нагрубила мені, поки ми розмовляли. А також відмовилася видати копію чека, закривши перед мною віконце. Підійшла до мужчини, який також працює в банку і попросила зробити мені копію чека, він зробив. Але на копії нічого не видно, копію не затвердив печаткою банку.
В мене велике прохання до банку, якщо Вам необхідний паспорт при виконанні будь-яких операцій у банку, попереждайте про це клієнтів(плакати, реклама, флаєра і т.д.). Зверніть особливу увагу на своїх працівників, на роботі вони повинні зустрічати своїх клієнтів посмішкою!!! Незалежно від віку клієнта...!!!
Я за браком часу не змогла їм висловити своєї думки, але при першій же можливості я розберуся з цією несправедливістю. Не знаю як в інших містах, але в Рівному я незадоволена роботою банку «Капітал». Більше ніколи до них не звернуся.

Комментарии (1)

+
0
Mariat57
Mariat57
30 сентября 2013, 21:36
#
Дякую працівникам Рівненської філії банку «Капітал»!!! Я вже давно являюсь клієнтом банку.І не збираюся переходити на обслуговування в інший банк. Привітні працівники, гарно і швидко обслуговують.Цей банк я порекомендувала своїм друзям та знайомим. І на сьогоднішній день всі задоволені.
Хочу побажати банку процвітання, а працівникам успіхів в роботі та побільше клієнтів.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд