ВХОД
Вернуться

Неприємний осад

Neox Neox
15 декабря 2015, 14:47
3
Після відвідування відділення у м. Львові по вул. Словацького, 3 сьогодні 15.12.2015 залишився неприємний осад. Прийшов я у відділення зранку о 10:00 забрав депо та пропросив видати «хвостики» з поточних рахунків, що залишилися від попередніх операцій, на що працівниця разом з керівником відділення в один голос «заспівали», що видати кошти з мого поточного рахунку вони не можуть, оскільки сума менше 1долара, а викупити центи з поточного вони не можуть… Таке чую вперше, не раз проводив такі операції.
Дзвоню на гарячу лінію: оператор Євгеній дуже гарно ввічливо намагається говорити українською мовою, хоча в нього це погано виходить через малий словниковий запас — роблю знижку на те, що він зі столиці. Але нічого не виходить гарних манерів та намірів замало, якщо немає професійних навиків і майстерності вирішення проблем та тупікових ситуацій. По даній ситуації пан Євгеній робить вигляд розумної істоти і каже, що через 5хв вирішить проблему і передзвонить; проходить 10хв — дзвоню ще раз, знову піднімає Євгеній, каже, що потрібно ще 20хв. Дзвоню через 30хв — вже ніхто не піднімає трубки.
Вертаюся у відділення сам, прошу закрити рахунки та видати залишок коштів. Працівники та керівник відділення хамовито та зверхньо ставляться до мого прохання, але з горем-по-полам закривать рахунки, видають залишки валюти, каса конвертує в грн.
На все про-все дана операція зайняла у мене трохи більше 3годин(думаю, що можна було це зробити і швидше і якісніше).
Плинність кадрів там дуже велика: таке враження, що працівників там змінюють кожного року, як ялинку))) Я розумію, що у економістів не така велика з/п, але потрібно залишатися людьми і не показувати свою хамовиту зверхність над клієнтами, а то скоро і клієнти закінчаться…
В загальному банк на плаву, а от з обслуговуванням та ставленням до клієнтів слабувато, чи може то я такий балуваний став…

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд