ВХОД
Вернуться

не подобається зняття коштів

olgakzkz olgakzkz
9 декабря 2015, 14:56
без оценки
тричі відмовлялась від sms про нарахування коштів, знімають по 11 гривень. 12 листопада другий раз відмовилась, 5 грудня нарахували за відрядження 200 гривень і 11 зняли. Говорять, послуга відключається у грудні. Куди ще написати і де мої гроші?
Ответ банка
Райффайзен Банк Аваль
10 декабря 2015, 16:48
Шановна olgakzkz!

Плата за обслуговування карткового рахунку встановлюється умовами договору на відкриття рахунку, укладеного з Клієнтом, згідно з діючими в Банку Тарифами. З Тарифами Банку Ви мали можливість ознайомитися при підписанні договору на відкриття рахунку.
Комісія за обслуговування карткового рахунку утримується незалежно від наявності підключення додаткових послуг.
Додатково зазначимо, що у випадку, якщо тарифним планом, згідно з яким обслуговується Ваш картковий рахунок, не передбачено утримання щомісячної плати за користування рахунком, комісія за послугу «Мобільний банкінг» списується щомісяця за попередній місяць. Тобто, у грудні відбувається оплата за послуги, надані Вам у листопаді.
Тарифи Банку на обслуговування карткових рахунків у вільному доступі розміщені в прикасових зонах у відділеннях Банку, на сайті Банку, за посиланням: www.aval.ua/personal/all_services/proposition/tarrifs/.
Також інформацію про Тарифи та умови обслуговування Вашого карткового рахунку Ви можете дізнатися за допомогою операторів Інформаційного центру Банку, за телефонами: 0 (800) 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних номерів), 38 (044) 490 88 88 (для Київських міських номерів та дзвінків з-за кордону), 521 з мобільного (безкоштовно для абонентів MТC).

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд