ВХОД
Вернуться

Приємно здивований обслуговуванням!

Mioft Mioft
2 июля 2015, 01:23
5
не засчитана
На фоні падіння якості обслуговування в торгівельних мережах дуже приємно здивований якістю обслуговування у відділенні банку «Райффайзен Банк Аваль». При наявності досить великої черги в касу час очікування щоб здійснити оплату був реально невеликим, за що касирам велика вдячність, оскільки не завжди маєш час довго очікувати. Окрема подяка операціоністам: на мої запитання отримав чіткі, лаконічні і головне конкретні відповіді. що зараз дуже мало де буває. Окремо зауважу, що на фоні брудних підлог Приватбанку, а я там буваю досить часто в багатьох відділеннях, чистота в Авалі «ріже» око :)
Ще раз дякую. Обслуговуюсь досить давно в даному банку, але зараз задумуюсь щоб повністю перейти сюди на обслуговування.
Ответ банка
Райффайзен Банк Аваль
3 июля 2015, 12:44
Шановний Mioft!
Дякуємо за виявлену довіру до нашого Банку і сподіваємось на подальшу плідну співпрацю.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии (1)

+
0
Денис Лемеш
Денис Лемеш
2 июля 2015, 14:55
Киев
#
До першої нестандартної ситуації. В нештатній ситуації банк викидає до паніки ядра, вирішення проблеми потребуватиме числених візитів до відділення у робочий час і написання кілотон макулатура із всілякими заявами, розгляд кожної з яких потребуватиме 30 дозволених законом днів, і жодна з яких не буде розглянута на користь клієнта

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд