Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Абсолютна непрофесійність консультантів та операторів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Mila88 29 июня 2015, 13:25
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Шевченко, 11
Оператор гарячої лінії Ірина не надала інформацію необхідну мені для здійснення банківського переказу (МФО та ЄДРПОУ банку), при тому що я є їхнім клієнтом, маю відкритий рахунок і пройшов ідентифікацію клієнта банку. На моє прохання надати інформацію, вона повідомила, що у мене ці дані є у договорі. Я ще раз наголосив, що таких даних не знаходжу і попросив їх назвати. Оператор Ірина сказала мені шукати ці дані у договорі і попрощалася. При цьому у договорі вказано лише МФО банку, а ЄДРПОУ відсутній.
У Хмельницькому відділенні по вул. Шевченка клієнтів обслуговують не краще. На сайті банку я прочитав інформацію про зміну реквізитів банку https://www.aval.ua/finlokator/info-for-khm/
Коли з цим питанням звернувся до працівників відділення по вул. Шевченка, вони відповіли що нічог оне мінялося. Наступного для повернувся з роздрукованою із сайту новиною. Вони почали виясняти, телефонувати у Київ і нарешті самі розіралилася що і як помінялося.
Ось такі професіонали у Райффайзен банку Аваль.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 июня 2015, 12:17
Шановний Mila88!
Дозвольте нам більш детально розібратись з ситуацією, що склалась під час Вашого консультування оператором Інформаційного Центру Банку. Будемо вдячні, за надання додаткової інформації, яка допоможе ідентифікувати дану розмову та здійснити аналіз дій співробітника Банку, а саме: номер телефону, з якого було здійснено дзвінок, дату та приблизний час звернення, надіславши на електронну адресу Банку: info@aval.ua.
Банком було прийнято до уваги Ваші зауваження та вжито необхідних заходів для запобігання виникненню подібних ситуацій у майбутньому, зокрема, зосереджено увагу співробітників Банку на коректному та належному інформуванні Клієнтів.
Маємо надію, що непорозуміння, яке виникло під час звернення до співробітників відділення не відобразиться на загальному вражені від роботи Банку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Абсолютна непрофесійність консультантів та операторів