ВХОД
Вернуться

Служба підтримки, що нічого не вирішує

nyttor nyttor
26 июня 2015, 20:26
1
Неодноразово звертався нат гарячу лінію з різномантіними питаннями, у жодному випадку не отримав нормальної і не тупої відповіді, але останні рази то вже була межа.

Оператор, по-перше, мені відповіла: якшо вас шото не влаштовує, то переходьте у інший банк( оце гарна самореклама!) А відповідь ця була сформована внаслідок запитання: Де моя зарплата? Коли у приваті люди отримали 30 квітня о 21 годині, а у авалі відітє лі, я мав чекати 3 банківських дні, через те що у них же нічого не працює, і обід у них після 15, і платежі у них не проводяться після 15, і зарплата не зараховується після 15. Все, система вмирає, бо всі пішли додому святкувати, а те що сотня людей не отримали зарплатню на свята нікогісінько не цікавить. А в кінці радять ще й банк змінити.

Друга проблема, постійні махінації із податками з нарахованих процентів, нехай мова і йшла про не великі суми. І листа потрібно було писати і всілякої колотнечі також вистачало.

Третя проблема — здирницька комісія НІЗАЩО із зарплатних карток, що складає 7 гривень. СМС приходить іноді, у самому смс ніокли не можна побачити залишку, цей момент як знущання над клієнтом.

Четверте — банкомати створюється така уява, виготовлені ще сталінські часи, червоної зірки та серпа не вистачає. Дуже часто біля банкомату немає світла, що навіть кнопки не можна розібрати від відблиску екрана, а ще ж потрібно подумати про безпеку — чи то не підроблена клавіатура. Звертався якось, що немає світла — його як не було так і не має до сьогодні.

*

*

Однозначно — найогидніший банк.
Ответ банка
Райффайзен Банк Аваль
30 июня 2015, 12:13
Шановний nyttor!
Насамперед, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування. Запевняємо, що співробітники Банку докладають максимальних зусиль для забезпечення високого рівня якості консультування Клієнтів та безперервно працюють над його вдосконаленням.
Завдяки контакту з Клієнтами Банк змінюється на краще, то ж, для проведення ретельного розслідування та надання предметних коментарів щодо ситуації, що склалась, нам необхідно з’ясувати її деталі. Будемо вдячні за надання додаткової інформації з даного питання, а саме: номеру телефону, з якого було здійснено дзвінок, дату та приблизний час звернення.
Прохання надіслати вищезначену інформацію, а також дані щодо місця розташування банкоматів для виправлення проблеми з освітленням та запобігання подібних ситуацій в подальшому, на електронну адресу: info@aval.ua.
Звертаємо Вашу увагу, що оподаткування відсотків, нарахованих на депозитний, картковий, поточний рахунки здійснюється згідно норм чинного законодавства України, а не за власною ініціативою Банку.
Зазначаємо, що за обслуговування Пакету «Оптимальний» Банк стягує комісію в розмірі 7,00 грн. відповідно до діючих тарифів Банку, при цьому, в рамках даного пакету послуга «М-банкінг» надається безкоштовно. Зміст повідомлення є стандартним, та відображає залишок на рахунку за операціями зняття коштів. Інформація щодо стану коштів на рахунку може бути роздрукована або виведена на екран банкомата, або отримана за допомогою засобів системи « Райффайзен Онлайн».
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Комментарии (3)

+
0
nyttor
nyttor
30 июня 2015, 21:09
nyttor, Вінниця
#
Мене цікавить всього лишень одне запитання — матеріальна компенсація за двічі не правильне вирахування податку, але у традиційний для вас способ для простого люду — з пенею та комісією, тобто у 100 кратному розмірі. Банк двічі проколовся на не правильному вирахуванні податку і повернув мені 5 гривень ( тому писати про чинне законодавство не потрібно), але от про компенсацію чомусь забув — а навіщо? Я просто думаю, скільки би я заплатив, не повернувши банку 5 гривень вчасно. А повертали ви мені їх місяць.
Всі інші питання вже у минулому.
Я скористався чудовою порадою вашого, із «забезпеченим високим рівнем якості консультування», оператора і розірвав усі зв'язки, викинув золоту картку( яку я сповна оплатив за три роки зарплатного проекту по 13 гривень за місяць) у смітнисько і тепер чхаю на освітлення банкоматів.
У підсумку, я дійсно був би здивований, якби банк виправив свою помилку передімною та виплатив компенсацію.

Мій id авальонлайн 38879060 -мої данні ви зможете знайти.
+
0
nyttor
nyttor
30 июня 2015, 21:13
nyttor, Вінниця
#
І з вашої сторони не гарно ( хоча кому я це говорю), що ви обходите деякі запитання стороною. Через вашу халатність та похабну роботу сотня працівників бюджетної організації аж до 5 травня 2015 сиділи без заробітної платні.

Ви однозначно — найогидніший банк з тих, з якими я мав справу.
+
+4
IvanPetrov
IvanPetrov
1 июля 2015, 19:34
Иван
#
Вы, значит, не со многими банками дело имели. Иначе бы столкнулись с десятком-другим более «противных»

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд