ВХОД
Вернуться

Банк не хоче розвивати систему он-лайн платежів

legkolub legkolub
20 августа 2014, 09:26
1
Чому фізичні особи не можуть проводити платежі он-лайн а тільки дивитися стан рахунку. І ще приходить СМС, що гроші поступили на рахунок, а стан рахунку не пише!!! До речі, зверніть увагу, що ніхто х працівників ці наші відгуки не розглядає!

Комментарии (4)

+
0
hrushakov
hrushakov
21 августа 2014, 01:35
Алексей, Харьков
#
Через систему Райффайзен онлайн можна виконувати платежі, переводити кошти як між власними рахунками, так і на користь третіх осіб. Платежі в інтернет-банкінгу без комісії, тобто безкоштовні. Можливо у Вас просто інформаційний режим роботи і треба перейти на активний.
+
0
legkolub
legkolub
26 августа 2014, 12:04
#
Працівники банку сказали мені що для цього потрібно мати зарплатну картку, а у мене звичайна. Олексій, порадьте, будь-ласка, як перейти мені в активний режим роботи.
+
0
hrushakov
hrushakov
30 августа 2014, 21:30
Алексей, Харьков
#
Вмене теж звичайна картка. Пакет Оптимальний за 11 грн/міс. Я коли її оформлював у відділенні одразу ж отримав і картку ідентифікації за допомогою якої здійснив перший вхід в Райффайзен-онлайн, змінив пароль і тепер користуюсь активним режимом інтернет-банкінгу. Платежі на будь які рахунки по Україні без комісії.

Зателефонуйте за безкоштовним номером 0 800 500 500 ті дізнайтеся у оператора, як Вам підключити активний режим.
+
0
hrushakov
hrushakov
31 августа 2014, 22:21
Алексей, Харьков
#
Ось розділ про інтернет-банкінг на сайті Аваль www.aval.ua/personal/online/ там все розписано

Зліва у кожного пункту меню є ще такі підпункти:

Можливості системи «Райффайзен Онлайн»

Умови підключення до системи «Райффайзен Онлайн»

Початок роботи

Довідник користувача

Питання та відповіді

Безпечне користування системою

Ліміти на здійснення операцій

Тарифи

Правила користування системою та карткою ідентифікації

Документи для друку

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд