gal777 gal777
30 ноября 2016, 10:43
без оценки
Райффайзен Банк Аваль, постійно на протязі 2016 року не повертає залишок коштів від покупки валюти
юр. особі, Солом«янське відділення, пр-кт Червонозоряний, 9/1, вже на протязі місяця. Звернення до керівництва віддділення до Ігоря Борисовича та Оксани Володимирівни не дають результатів. Будемо вимушені звернутися до Вашого керівництва головного відділення, до Нацбанку зі скаргою а також з проханням відібрати у Вашого Банку ліцензію, як невідповідному статусу европейського банку та прийняти інші міри. Мабуть банк не має достатьо обігових коштів. Клієнти банку зверніть на це увагу. Якщо банк на протязі року систематично не повертає кошти клієнтів своєчасно, це говорить про його хибнє становище на ринку банківських послуг.
Ответ банка
Райффайзен Банк Аваль
2 декабря 2016, 10:48
Шановна gal777!

Інформація, викладена у Вашому зверненні, була прийнята до уваги та направлена до відділу, відповідального за якість обслуговування в Банку.
Так, згідно отриманої інформації, начальник Солом'янського районного відділення Київської регіональної дирекції зв’язався з директором ТОВ РП Україна для врегулювання ситуації в телефонному режимі.
Запевняємо Вас, що відповідальні співробітники зацікавленні у наданні якісних та комфортних послуг усім Клієнтам без винятку.
Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємося на розуміння.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Комментарии (3)

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
30 ноября 2016, 11:06
Qwerty, Ольгино
#
«Будемо вимушені звернутися до Вашого керівництва головного відділення, до Нацбанку»

И стоило девять месяцев ждать, чтобы понять простую истину — начальники отделений выполняют УСТНЫЕ указания вышестоящего руководства и в таких вопросах никогда не занимаются самодеятельностью.

Все жалобы должны направляться в контролирующие органы, например в НБУ, а уже копию можно и руководству к сведению.
+
0
IvanPetrov
IvanPetrov
30 ноября 2016, 20:28
Иван
#
«відібрати у Вашого Банку ліцензію, як невідповідному статусу европейського банку» — такого основания для лишения банка лицензии в ЗУ «О банках и банковской деятельности» пока что нет )
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
30 ноября 2016, 22:34
Qwerty, Ольгино
#
Пишите в НБУ жалобу и требуйте ввода ВА в банк согласно ст. 75, пункта 3, которыйгласит:
— если банк в течение 15 рабочих дней не исполняет 10 и более процентов своих просроченных обязательств;

И пусть уже НБУ доказывает, в письменном ответе в ваш адрес, что банк не дотягивает до 10% по просроченным обязательствам — хотя для этого они должны прислать в банк проверку.
Уверен, что руководство Аваля всегда радо проверяющим из НБУ.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться