Natalia654123 Natalia654123
7 августа 2016, 21:11
без оценки
9 місяців назад я перестав користуватися картою даного банку, карта була для виплат зп. За цей період мені нарахували комісію за користування особистим рахунком в розмірі 86, 50 грн за цих 9 місяців не разу не прийшла смс про те що у мене борг, і з кожним місяцем плата збільшувалась. У відділенні банка консультант не пояснила чому не приходила смс про борг, і коли в касі платив 86,50 грн, комісія в касі банка склала 5 грн. Коли у консультанта запитав де я можу написати скаргу, вона мені видала брошурку в якій я можу написати скаргу, але місце для скарги настільки маленьке, що не вмістилось би і пари речень. Після цієї ситуації відношення до банка стало настільки негативним, що користуватися послугами банка я більше ніколи не буду.
Ответ банка
Райффайзен Банк Аваль
8 августа 2016, 17:44
Шановний Клієнт!

Обслуговування карткового рахунку здійснюється Банком відповідно до умов договору на відкриття рахунку, укладеного з Клієнтом та діючих в Банку Тарифів.
Тарифи Банку у вільному доступі розміщені в прикасових зонах у відділеннях Банку, на сайті Банку за посиланням: www.aval.ua/personal/all_services/proposition/tarrifs/. Їх можливо дізнатися за допомогою операторів Інформаційного центру Банку.
Закриття карткового рахунку здійснюється на підставі письмової заяви Клієнта.
У разі, якщо Ви не писали заяву на закриття рахунку, комісія за обслуговування карткового рахунку утримується незалежно від наявності залишку на ньому коштів та здійснення операцій. Внаслідок цього, на рахунку може виникати негативний залишок (недозволений овердрафт).
Клієнт має самостійно контролювати стан карткового рахунку, отримуючи виписку по рахунку одним із способів, передбачених умовами договору.
Банк здійснює закриття карткового рахунку на підставі письмової заяви Клієнта, у випадку відсутності на ньому недозволеного овердрафту.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Комментарии (4)

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
8 августа 2016, 12:28
Qwerty, Ольгино
#
После уволнения надо было самостоятельно расторгать с банком договор на платёжную карту, выпущенную в рамках зарплатного проекта.
Разве при увольнении бухгалтерия предприятия не поставила вас в известность.
+
0
hrushakov
hrushakov
8 августа 2016, 16:53
Алексей, Харьков
#
При увольнении бухгалтерия по идее должна была поставить в клиент-банке галочку «уволен» и карта автоматом переводится на пакет «Базовый» без абонплаты, но по факту как правило бухгалтерия забывает об этом и карта продолжает обслуживаться в том тарифном пакете, который был, и соответственно продолжает сниматься абонплата, в результате чего образуется неразрешенный овердрафт. Смс-информирование о снятии абонплаты действительно не предусмотрено. Поэтому если клиент увольняется и не планирует в дальнейшем использовать свою карту, лучше всего самостоятельно обратиться в банк и расторгнуть договор.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
8 августа 2016, 17:02
Qwerty, Ольгино
#
Значит это проблема либо бухгалтерии предприятия либо клиента, но никак не банка…
+
0
hrushakov
hrushakov
8 августа 2016, 19:38
Алексей, Харьков
#
Все правильно. Просто клиенты часто не вникают в условия обслуживания своих зарплатных карт и потом удивляются откуда у них задолженность образовывается в результате снятия абонплат.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться