Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Olga1262 24 апреля 2024, 18:58
В осени 2023 року мною було відкрито валютний рахунок з метою одержання з/п з іншої країни. В листопаді 2023 року і в січні поточного року на мій рахунок надходили кошти. Але у квітні поточного року на мій рахунок мій работодавець не зміг перевести з/п. За змогою переведення коштів отримували відповідь, що такого номеру рахунку не існує. Я особисто зверталася на гарячу лінію безліч разів протягом чотирьох робочих днів і завжди отримувала відповідь, що ніяких проблем з рахунком не існує. Але відповідь щодо неіснування рахунку не змінювалась. Сьогодні банком Грузії було здійснено спробу відправлення з/п через проміжний банк. Але платіж знов повернувся з тієюж відповідью «такого рахунку не існує».
Що такє повинно було трапитись, що мій рахунок перестав ідентифікуватись? Та чому мені не надають зрозумілої відповіді на те з якої причини на мій рахунок не можуть бути зараховані кошти.
Що стосується «гарячої» лінії, то ніякої інформації там отримати неможливо. Спочатку берут слухавку, вислушують проблему, просять трохи зачекати на лінії і через дадцять з лишнім хвилин звязок автоматично обірвується.
Єдиним моїм бажанням є розірвання контракту з вашим банком. До тогож я додам усіх зусиль, щоб якомога більше людей дізналося за ваш «дуже зручний» сервіс.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 апреля 2024, 19:06
Добрий день!

Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код)
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 апреля 2024, 19:18
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
DDR2 19 апреля 2024, 21:11
Вчора оформив картку АТБ в цьому банку, сьогодні поповнив через банкомат на 100 грн, щоб вперше купити продукти на вихідних в АТБ, в 17.15 прийшло повідомлення, що заблоковано. В контакт-центрі подробиць не можуть пояснити, кажуть, що від когось прийшла або скарга на мене, щодо нечесних дій (від кого і яка саме не можуть сказати) або треба пояснити причину відкриття рахунку. Я теж не розумію у чому справа. Коли і відносно кого я міг робити нечесні дії, а причину відкриття рахунку вказав при заповненні анкети?! Цирк якійсь.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 апреля 2024, 8:59
Добрий день!
Перш за все вдячні за очікування відповіді. Кожного дня команда Райфу докладає максимум зусиль, щоб надавати лише якісний сервіс.
Зі сторони Банку блокування не відбувається безпідставно. Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Святослав Св 18 апреля 2024, 12:10
Доброго дня! Якимось чином, 10 років тому, менеджер банку умовила взяти участь у программі страхування життя «Райффайзен Кідз», інвестеційний дохід з виплатую в кінці строку. На тому тижні зателефонували з «гарячої» лінії, попередили що договір закінчується, та чи хочу продлити (що вже смішно, виходячі з того, що за цей час курс піднявся майже вчетверо). Я відмовився звичайно. Спитав у менеджера як отримати гроші. Була дана чітка відповідь — любе відділення банку, починаючи з 18/04/2024 маючи при собі договір, паспорт, код ІНН. Я відсидів чергу і без здивування (зважаючи на те, що це райффайзен, а я осблуговувася там майже 20 років, як юрособа), отримав відповідь, що не знають, що це за виплати, довго розбиралися що це за продукт. Пообіцяли дати запит в центральний офіс і перетелефонувати. Тобто, знімати кошти 17 числа кожного місяця знають, а що виплачувати — ні. Чергове дніще від Аваль.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 апреля 2024, 12:17
Добрий день!

Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 апреля 2024, 17:00
Вітаємо!
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
hex 18 апреля 2024, 1:27
Отделение по адресу: Сумы, пл. Независимости, 1
Доброго дня, з родиною зіткнулись з неможливістю відкрити додаткову євро картку онлайн в Райф. У відділенні по нотаріальній довіреності також не можуть відкрити — вимагають особистої присутності.
На дворі квітень 2024.
Багато людей і сімей не знаходяться фізично в Україні, і вже майже всі банки в Україні мають можливість відкрити картку (будь-яку, що гривневу, що доларову чи євро) онлайн.

З моєї точки зору це вже сором — вимагати від клієнтів особисто прийти у відділення для оформлення віртуальної євро картки коли у людини вже є гривнева і доларова картка в банку, коли вже багато років існує Дія, коли існує ЕЦП з можливістю підписати документи онлайн.

Дуже розчаровані і засмучені 🫤
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 апреля 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас.
З метою надання Банком довіреній особі можливості розпоряджатись картковим рахунком без порушень чинного законодавства України за допомогою додаткової платіжної картки, емітованої на її ім’я, у довіреності має бути чітко передбачено (окрім всього іншого), що довірена особа має право «отримати додаткову платіжну картку до __________________(повна назва карткового рахунку, відповідно до Договору), відкритого в АТ «Райффайзен Банк» та розпоряджатися коштами на цьому рахунку за допомогою емітованої Банком на ім’я довіреної особи платіжної картки.
Якщо ж Ваша мета була відкриття нового карткового рахунку, то за довіреністю, на жаль, така можливість відсутня.
Відкрити новий картковий рахунок в іноземній валюті можливо виключно у відділенні Банку із паспортом та ідентифікаційним кодом.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 апреля 2024, 9:31
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 апреля 2024, 11:12
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Otelanna 17 апреля 2024, 17:26
Отделение по адресу: Житомир, пл. Победы, 10
В один із днів після невдалого зарахування 485грн (на карту АТБ від Райффайзен Банк) від продажу вживаного товару на ОЛХ, банк ссилаючись на абзац 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фіннансуванню розповсюдження зброї масового знищення», БЕЗ ЖОДНИХ ПОПЕРЕДЖЕНЬ заблокував рахунок в банку.
Після звернення до банку з наданням пояснень (та фіскальних чеків від фінансових партнерів через які працює олх) що всі операції по картці(що і вказується в їх банківських виписках) це продаж вживаних речей на майданчику ОЛХ і жодних контактів на пряму з тими людьми які купують товари на олх черз посередництво самого олх шляхом сервісу ОЛХ ДОСТАВКА, я як продавець не маю (людина оформлює замовлення на сайті, олх надає ТТН куди відправити), банк робить запипит на надання детальної інформації хто ці люди і з якою метою вони здійснювали ці операції з купівлі))Називають якісь банківські рахунки, з запитом надати чек по операції на цей рахунок і навіщо ця операція здійснювалась і який звязок в мене з покупцем, враховуючи те що жодної банківської інформації покупців (номери їх банківських карток, рахунків) олх продавцю не надає!
Також банк робить запит на видаткові операції: з якою метою ви робите покупки в АТБ, та інших продуктових магазинах.
І до самого цікавого: банк просить надати документи (виписки) про зняття готівки в АТМ (банкоматах), цю виписку можна купити в них для них! Те ж саме стосується документу, що підтверджує фінансовий стан клієнта — можна купити в них для надання їм.
Працівник банку коментуючи всю цю ситуацію повідомив що вони можуть заблокувати клієнта і за 5грн які надійдуть на ваш рахунок.
Тобто керуючись положенням вище вказаного закону, банк може заблокувати вас за продаж вживаних штанів на торгівельному майданчику ОЛХ, підозрюючи вас в фінансуванні тероризму, чи відмиванню доходів отриманих злочинним шляхом.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 апреля 2024, 17:31
Добрий день!

Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (номер телефону/ ідентифікаційний код) для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 апреля 2024, 18:06
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Romarigrv 17 апреля 2024, 11:02
Ситуація така. Мав зарплатню картку коли працював, після звільнення на картці залишилися гроші. Після використання грошей картка залишилась та я нею не користуюсь. Експірація картки закінчилася у 2022 році та я про неї і забув. 16.04.24 приходе сповіщення про взяття на облік до ДПС мого поточного рахунку якого в мене ніколи не було! А з часом пізніше прийшло повідомлення про нарахування мені комісії за обслуговування цього рахунку!
Питання: Навіщо мені цей рахунок та з якого це дива мені раховують якусь комісію?
Ні рахунком ні банком я користуватися не планую!!!
Тим паче з попередньої відповіді на відгук банк написав: Згідно умов та правил обслуговування Банк має право закрити рахунок, на якому відсутній залишок та рух коштів протягом останніх 3-х місяців.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 апреля 2024, 11:07
Добрий день!
Відверто зізнаємось, що відгук для нас дуже неочікуваний та прикро, що це вплинуло на Вашу думку в цілому про Райф.
При цьому, хочемо зазначити, що без відома клієнта будь-який рахунок не може бути відкритим.
Маємо на меті проаналізувати звернення та провести детальну перевірку, просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Чекаємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 апреля 2024, 13:41
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
serge693 16 апреля 2024, 15:34
Мав картковий рахунок у пакеті Райф. Останні операції по ньому були у січні 2024 року. Рахунком користувався не часто але чекав на нього надходження у майбутньому. Зайшов у мобільний додаток та не побачивши його звернувся до підтримки банку. Після декількох днів зʼясування причин, просто повідомили що ви не користувались рахунком на протязі 2 місяців і банк в односторонньому порядку вирішив його закрити. Попросив тариф чи правила користування рахунком де б було це зазначено, отримав відповідь що у нас такого нема. Як можна мати рахунок та на щось розраховувати коли його можуть в любий момент просто закрити та й ще без якогось попередження???
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 апреля 2024, 15:41
Добрий день!

Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Згідно умов та правил обслуговування Банк має право закрити рахунок, на якому відсутній залишок та рух коштів протягом останніх 3-х місяців.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Monomah9 10 апреля 2024, 21:51
Розумію що я порушив умови договору, усе розумію!
Але я прошу відновити ділові стосунки зі мною, я готовий надати підтвердження с бірж що займався П2П торгівлею.
Якщо відновите стосунки, більше не буду порушувати договір.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 апреля 2024, 8:59
Вітаємо!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання розібратися у ситуації, просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 апреля 2024, 13:33
Вітаємо. Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що Вам намагались зателефонувати, але відповіді на дзвінки не отримали. Наразі рішення банку залишається незмінним. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Банком без пояснення причин були заблоковані кошти та рахунки 22.02.2024р. Замітив я це лише 26.02.2024р, коли намагався замовити готівку. Я сам зв’язався через чат з представником банку і мені повідомили про блокування рахунків та відправили лист № 81−23/2/18350 від 23.02.2024р. про припинення обслуговування. Але ж відправлено його було 26.02.2024р та 27.02.2024р. дубль листа (тобто заднім числом). В додатку з’явилося повідомлення про підтвердження своїх персональних даних, але підтвердити свої ані не можна, у зв’язку з технічною помилкою (неодноразово повторював).
Я надав банку письмове пояснення з докладним описом змісту та мети проведених прибуткових та видаткових операцій за період 23.11.2023−14.02.2024, де зазначив що операції по моєму рахунку за даний період виконувалися лише мною (поповнення, перекази на власні рахунки та з власних рахунків, конвертація). Також надав документи, на підставі яких проводилися операції:
— довідку ОК-7;
— виписки з банків, на які нараховувалася зарплата;
— виписки з банків, які розкривають інформацію щодо «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу», містять дату здійснення транзакції та ідентифікаційні дані власника рахунку;
— виписки з банків, які містять факт зняття готівкових коштів в сумі, яка відповідає внесенню готівкових коштів на рахунок Райффайзен Банк.
Але кожно разу Райффайзен Банку чогось не вистачало і я більш детально писав письмові пояснення на їх питання та надавав детальнішу інформацію.
В передостанньму листі від банку було зазначено, що інформацію надано частково. Я надав більш детально, а у відповідь отримав: «Надані документи та пояснення було отримано та проаналізовано відділом фінансового моніторингу, проте рішення банку лишається не змінним. В поновленні ділових відносин відмовлено. Повідомляємо про можливість надати заяву на закриття рахунків з одночасним перерахуванням залишків коштів на реквізити іншого Банку».
До представника банку: «Я надав всю необхідну інформацію. Якщо Ви її проаналізували, то дайте відповідь, чого не вистачає і з яких причин продовжуєте блокування рахунків. Якщо ні, то хоча б обґрунтуйте, або надайте розрахунок, будь ласка, де було б наведено докази, що сума коштів, внесених мною на рахунки, не відповідають або відповідають тим документам, які я Вам надав. Чому ж тоді ви требували від мене різні довідки, якщо Ви їх не сприймаєте як належне? Інформації наданої мною більш ніж достатньо. Прошу надати обгрунтовану відповідь. Не відповідайте шаблоном».
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 апреля 2024, 19:53
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали таке враження від співпраці з нашим Банком. Наша мета — задоволені Клієнти, які залишаються із гарним настроєм після вирішення питання.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 апреля 2024, 20:05
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 апреля 2024, 10:39

Вітаємо! Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Юлія Горбаль 10 апреля 2024, 11:30
Позавчора приїхала з району у відділення забрати кошти в касі, приїхала без карточки, з паспортом! Мені відмовили видати мої кошти посилаючись на те, що з карткового рахунку вони не можуть видати кошти без картки! Картку оформлювати не хочу, в результаті після двох годин, погоджуюсь отримати нову картку на ТОЙ САМИЙ рахунок, вони починають знущатись, ви не туди дивитесь при фотографування. Шановні, в мене навіть інн немає! Це моє право, гарантоване законодавством. На сьогоднішній день я являюсь клієнтом банку з діючи рахунком і ви не дажте мені МОЇ кошти з рахунку у відліленні!!! Вчора зателефонував представник банку, розібратися та перетелефонувати через кілька хвилин. Ніхто не перетелефонував! На інший мій рахунок іншого банку кошти перевести відмовились! Збираю матеріали до суду. Відшкодують мені все і бензин і моральну шкоду і судові витрати. Такого відношення ніде немає, в інших банках достатньо прийти з телефоном, навіть без паспорта і забрати у відділенні кошти! Ніколи нікому не раджу звязуватись з Райфайзен банком! Грубе порушення прав клієнтів! м. Могилів-Подільський Вінницької області, це відділення, в якому вам не видадуть ваші кошти.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 апреля 2024, 11:39
Добрий день!

Нам щиро шкода, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій.
При цьому, хочемо зазначити, що видача коштів здійснюється з карткового рахунку при наявності активної карти, адже це «ключ» до рахунку. Дійсно, у разі її відсутності Вам можуть запропонувати нову миттєву карту у відділенні, яка активується через годину після видачі, що дозволить здійснити необхідні операції.

Також, для економії Вашого часу, завжди можете написати в «Чат» Райффайзен Онлайн або зателефонувати в Інформаційний центр (0800 500 500), для випуску віртуальної карти та якщо у Вас рахунок у гривні здійснити переказ самостійно у застосунку в будь-який Банк. Платіж за реквізитами у Райффайзен Онлайн — без комісії, якщо переказ з карти на карту в інший Банк, пропонуємо завантажити новий додаток MyRaif, це також дозволить здійснити переказ без комісій.

Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та маємо намір у цьому розібратися. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 апреля 2024, 12:23
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 апреля 2024, 16:39
Вітаємо. Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Kateryna1968 6 апреля 2024, 5:42
У цю п’ятницю 05.04.2024, в другій половині дня (17:08), через вайбер отримала терміновий запит от авалю надати походження моїх коштів за останні 2 місяці напротязі 5 днів. Якщо не надам, вони заблокують мій зарплатний рахунок. Банк не перестає мене дивувати. Якім містом вони думали, коли відправляли такий запит в п’ятницю наприкінці робочого дня перед вихідними? Аваль має таку інформацію на 95%(про походження моїх коштів), тому що я офіційно отримаю заробітну плату через аваль і вони все бачать. То, що я свої легальні кошти перекидаю на другі банки та картки, а потім повертаю на рахунок аваль — це вже моя справа. Вони бачать зачислення з моїх інших карток, але ж ігнорують, що я туди теж відправляю гроші. Я відправила банку документи про мої інші картки, кредити, квитанції по оплаті податків ФОП, декларації ФОП, мою кредитну історію за 2023.
В службі підтримки авалю роз’яснили, що я повинна пояснити походження всіх зачислень, починаючи с 1 грн. Я зробила виписку по картці, це було 28 сторінок.
Хочу порадити іншим клієнтам авалю максимально уникати будь-яких транзакцій по Вашим рахункам в авалі, бо будете витрачати час для роз’яснень та Ваш рахунок може бути заблоковано.
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 апреля 2024, 8:56
Вітаємо.

Перш за все, вдячні Вам за очікування відповіді.

Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Василь Шиманський 5 апреля 2024, 17:19
Отделение по адресу: Ровно, ул. С. Петлюры, 35
Щомісяця банк шле пуш повідомлення щодо інформацій та акцій банку.
Сьогодні, 5 квітня, на емейл прийшло повідомлення щодо курсу купівлі валюти, який мене влаштував у випадку якщо саме цього дня, я придбаю валюту, за українську грн. До 50000 грн.
Близько 15:30, я завітав у відділення банку, що у м. Рівне. Де поспілкувавшись з працівником по обслуговуванню фізичних осіб, імʼя не знаю бо бейджиків у них не має, а сам працівник банку не представився. Я запитав чи можу отримати фізичну карту, щоб покласти на неї кошти, а в подальшому скористатися послугою обміну з додатку. На що, працівник банку відповів, що так, оскільки для зарахування коштів та активації рахунків необхідно до 30 хв часу. Почувши дану інфлрмацію та маючи понад годину часу у запасі, я надав свої документи. Отримавши карту, я здійснив усі дії, які мені порекомендував працівник банку, а саме: поповнив карту через 30 хв після фізичного чтворення чи то підвʼязки карьи. Перезагрузивши додаток, декілька разів операція по обміну коштів невідбулася з технічних причин. В додатку писало недостатньо коштів. Хоча кошти є, в мене є скрін де чітко видно суму коштів достатню для списання та проведення операції. Після цього я зателефонував до служби підтримки, де поацівник перевіривши усі дані попросив почекати 2 хв, потім ще 2−3 хв, потіс вийшов на звʼязок та повідомив, що пиьання майже вирішено необхідно декілька хв і все. На що, я вказав, що залишилося менше 20 хв до спливання строку дії спеціальної пропозиції. На що отримав відповідь, що з хвилини на хвилуну моє питання буде вирішено остаточно, залишилося лише зачікати. Після, близько 30 хвилинної розмови оператор повернувся до звʼязку зі мною та повідомив, що все вирішено, а саме: ніяких лперацій сьогодні проведено не буде ба більше кошти у розмірі близько 50000 грн. Будуть для мене недоступні з технічних причин, зникнуть з онлайн додатку та щоб я не переживав все добре! Дня за 2 робочих чи календарних, вони мають зʼявитися
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 апреля 2024, 17:24
Добрий день!

Нам шкода, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій.

На жаль, дійсно, у випадку, якщо поповнення картки відбулось до завершення всіх технічних налаштувань (зазвичай, до 30 хвилин, проте, іноді може бути і довше) кошти на рахунку стають доступними не одразу, а протягом 2 календарних днів.

Проте, якщо поповнення відбулось з необхідним очікуванням, кошти мають успішно зарахуватись та бути доступними на рахунку.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних, а саме контактний номер телефону або ідентифікаційний код.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 апреля 2024, 18:21
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 апреля 2024, 15:14
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ZtRUSLAN 4 апреля 2024, 13:05
Нажаль не очікував, що банк, який позиціонує себе як банк який дотримується вимог законодавства України — розголошує таємниці третім особам, що стали відомі в процесі обслуговування.
Нарешті зікінчилась моя тяганина з банком (починаючи з 22.02.2024р.) щодо повернення коштів які були заблоковані (про це також був окремий негативний коментар). Кошти повернули, і яке було моє здивування, що кошти були повернуті на підставі ст. 15 ЗУ, а не підставі заяви ЯКУ Я ОСОБИСТО ПІДПИСАВ, ця інформація була прописана в призначення платежу — і стала доступною третім особам. Цим банк розкрив оцінку клієнтського (мого) ризику, що я вважаю є таємницею.
Враховуючі вищевказане прошу Банк мати честь змінити призначення платежу: РАХУНКИ ЗАКРИТО ТА ЗАЛИШКИ ПЕРЕРАХОВАНО ВІДПОВІДНО ДО МОЄЇ ЗАЯВИ.
(P.S. — думаю, що зможу передбачити відповідь банка. «нам дуже прикро, ми розглянемо ситуацію та спробуємо допомогти»)
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 апреля 2024, 13:11
Вітаємо.

Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про банк. Ваше звернення передали в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами для надання додаткових роз'яснень.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 апреля 2024, 16:02
Вітаємо. Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано пояснення.


З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
avsat 2 апреля 2024, 12:40
Я є ФОП 2 група Користувався картою фізичної особи, прийшло повідомлення на пошту о блокуванні рахунків за підозрою в тогргівлі зброєю. Приніс в банк податкову декларацію за минулий рік, інформацію про рух коштів в Приватбанку як ФОП 3,7 млн. Зробив опис свого бізнеса — інтернет магазина. Первірка відмовила, хочуть бачити договір аренди, (його не існує бо я власник пиміщення) Накладні співпраці з покупцями. Це занадто бо це не податкова. Закрив рахунок, кошти з карти не повернули 1300 доларів, відправили як Свіфт переказ на приватбанк, але зашла не повна сума 1277 замість 1300. Претензій до працівників відділення не маю, провина в керівництві банку. Чому не можна було отримати кошти через касу?
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 апреля 2024, 12:45
Добрий день!

Нам прикро, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Розблокування рахунку в такому випадку можливе після надання документів — це можуть бути виписки з рахунків відправників, в яких відображається що саме за кошти надходили, за рахунок яких Вони Вам здійснили зарахування.

Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ЄДРПОУ. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 апреля 2024, 12:58
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 апреля 2024, 15:45
Вітаємо! Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Я є ФОП 2 групи з 2021 року, рахунок фізичної особи відкрив ще років 10 назад, але так і не користувався, якось зайшовши у відділення і поспілкувавшись, то вирішив продовжувати користуватись банком, а саме знімати готівку від підприємницької діяльності, бо у них 0% за зняття готівки, купував валюту на дозволені 50к грн в місяць, в це в останній раз, то відкрив депозит на 3 місяці валютний, бо була акція і запропонували гарний курс, якщо на 3 місяці відкрити. А вже ч цьому році вирішив відкрити також у них рахунок ФОП.
Рахунок ФОП прожив 5 днів. На рахунку було всього 3 операції:
1) Надходження грошей ПФД на рахунок
2) Покупка за гроші від ПФД товару у контрагента
3) Надходження грошей від клієнта за продаж товару
Все. Далі отримав блокування.

Написали список документів котрі треба надати та написати пояснення про діяльність, то я надав все на пошту з електронним підписом. В пояснені докладно пояснив, що я продаю та чим займаюсь і що мої основні покупці, це майстерні по виготовленню FPV дронів і логічно, що такими діями вони гальмують поставки запчастин для їх виготовлення.
Приходить відповідь, що не розблокують. Розумію, що це якась маячня, то йду в відділення подавати всі документи і самостійно робили скан-копії з оригіналів документів. Через декілька годин прийшло повідомлення менеджеру банку, що мені відмовлено. Скоріш за все, то навіть ніхто не дивився документи, бо я приніс їх за годину до закриття відділення, а о 20:30, то менеджер банку отримав повідомлення, що відмовлено.

Гроші сказали переведуть в інший банк з призначенням, що гроші заблоковані по статті 15, а саме шахрайство, виготовлення зброї масового вбивства і т.д., що буде вести одразу до проблем з банком, де гроші будуть отримані.
У відділені забрати гроші, а ні з депозита, котрий вже 1.5 місяці як закінчився, а ні з картки фізичної особи, а ні з рахунку ФОП — не дають.

Банк — дно. Такого відношення не очікував. Якщо дзвонити на гарячу лінію, то при кожному дзвінку на ті самі питання, то будете отримувати різні відповіді, так я це було в моєму випадку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 апреля 2024, 8:58
Добрий день!

Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що така ситуація мала місце.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Окремо хочемо подякувати Вам за вклад, який Ви робите задля Перемоги нашої країни. Обіцяємо докласти максимум зусиль задля вирішення питання.
Ваш запит зафіксовано та передано до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій контроль. Просимо очікувати на комунікацію.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Monobad 31 марта 2024, 17:17
В кінці серпня отримав запит від фінансового моніторингу
банку.
Термін відповіді на запит становив 5 днів.
Згідно з листом-запитом, ненадання необхідних документів в установлений
строк призвело б до блокування рахунків. Інформацію, запитану фінансовим
моніторингом, було надано в відділенні на наступний день після отримання запиту. Ця
інформація включала стислий опис фінансових операцій та господарчої діяльності,
договори з клієнтами, акти виконаних робіт, рахунки, договір фінансової допомоги та листи подяки від військових частин.
Після закінчення вказаного терміну, не було надіслано жодного повідомлення,
не отримано ніякого фідбеку, і рахунки не були заблоковані.
З упевненістю, що кількість документів та пояснень достатня, без додаткових
заходів я продовжував використовувати рахунок для подальших операцій.
Проте, 05.10.2023 року, несподівано для мене та без попередження банк заблокував рахунки при отриманні платежу від Замовника за виконані
роботи.
Звертаюсь до вас стосовно відповіді банку на запитання про зміну призначення та нерозголошення оцінки клієнтського ризику, що було вказано в листі від банку No81−26-
4/2285 від 23.10.2023 р.
Пояснюю, що маю на увазі. Якщо в призначенні платежу пишеться по якій статті
припинена ділова діяльність, то це називається «передача інформації», тому що
інформація, яка передається в текстовому вигляді символами, які називаються
«алфавіт» свідчить про надання символів в послідовності, яка передає конкретну
інформацію, а саме оцінку клієнтського ризику, бо послідовність символів у вигляді
«припинення ділових відносин згідно ст.15» і є передачею інформації про оцінки
клієнтського ризику.
Також листом No81−27−5/190 від 24.01.2024 р ви заначили, що оцінки не передаються, але через кому в тому ж самому реченні продовжили, що ви їх
передасте у вигляді призначення платежу. Це досить дивно для системного та честного банку в одному реченні надавати дві протилежні позиції.

Також в жодному листі від банку не вказано посилання на номер законного
державного документу (закону, підзаконних документів, актів, наказів тощо) стосовно
саме призначення платежу при закритті рахунку по статті 15.
Враховуючі вищевказане прошу Банк мати честь змінити призначення платежу
для перерахування залишку коштів не вказуючі причину переказу.
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 марта 2024, 17:22
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (номер телефону/ ідентифікаційний код) для аналізу. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Irina626262 29 марта 2024, 18:36
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 29
Сегодня 29.03.24 года, меня обслуживала Катерина из Чернигова.
Огромное спасибо за внимание и понимание моей ситуации. Я, пенсионерка, беженка от войны в Украине за рубежом, и мою карту пенсионную, заблокировал банк. Три дня я звонила на горячую линию и никто кроме этой девочки мне не помог.Я была уже в отчаянные, и тут Катерина решила все мои проблемы.Огромное человеческое спасибо за такое отношение к людям!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 марта 2024, 18:43
Вітаємо!

Ми щиро вдячні Вам за такий теплий відгук! Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише якісні послуги та гарний настрій після вирішення питань.

Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням. Також будемо вдячні, якщо Ви напишете нам в особисті повідомлення номер телефону, з якого Ви дзвонили та орієнтовний час дзвінка, щоб ми змогли передати Вашу подяку оператору.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Mila50 26 марта 2024, 16:25
Вітаю! Я вже близько 20 років користуюся послугами різних банків, але з таким безчинством як у Райфі стикнулася вперше. Вони порушили закон про банківську таємницю, про захист персональних даних. В результаті я втратила житлову субсидію. Щоб виправити ситуацію я попросила у них довідку про мої фінансові операції (затребував відділ субсидії). Натомість-одні брехливі обіцянки. Вони «розбираються із ситуацією» вже майже 2 місяці. Це при тому, що я попереджала, що довідка мені потрібна терміново. Що це за відношення до клієнтів? Може Райф не зацікавлений у них? Нікому не раджу мати справи з цим не надійним банком! Там працюють одні лише не професіонали.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 марта 2024, 16:31
Добрий день!

Ми засмучені, що у Вас склалось таке враження! Хочемо зазначити, що безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Райф з великою повагою ставиться до конфіденційної (персональної) інформації всіх без винятку осіб, які мають на меті отримати або вже отримують банківські, фінансові послуги.

Маємо на меті велике бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
la9 26 марта 2024, 14:02
Приблизно в середині листопада отримав повідомлення з проханням надати документи та пояснення щодо факту поповнення готівкою своєї картки у жовтні.

Я військовий, і вже на момент запиту документів та пояснень я був на сході, про що їм і повідомив. Сказав, що одразу, коли буде можливість — надам.

На початку грудня була невелика відпустка. Я прийшов у відділення, розповів про причину, надав документи (скани багатьох були у телефоні), написав пояснення. Зробив усе, що просила менеджер. Повернувся назад, більше тижня жодного повідомлення від банку не отримував та зв’язався. З’ясувалося, що вони нічого не знають, жодної інформації від менеджера відділення не отримували і попросили все надати заново. Як я не просив знайти менеджера, щоб не робити повторне надання документів (мені це складно було), нічого не допомогло. Почалося тривале листування з банком електронкою.

Я надав усі можливі виписки, декларацію, пояснення. Це тривало понад три місяці. У мене склалося стійке відчуття, що пояснення ніхто не читає, а документи розглядаються поверхово, тому що ігноруються факти, що підтверджуються документально, і робляться хибні висновки, які спростовуються документами. При цьому банк часто просто не звертав уваги на пояснення та документи, повторюючи те саме…

У мене сума задекларованого доходу в рази перевищує поповнення картки. Все, що поповнив, вивів на один рахунок в іншому банку через СЕП. Потім повернув назад частину грошей із цього рахунку, так само через СЕП, що добре видно з виписки, але банк продовжував вважати цю суму новим поповненням. Але навіть із цим, новим (на думку банку) поповненням, мій задекларований дохід у рази перевищує загальну суму поповнення, яку вони вважали. Плюс, маю грошове забезпечення військового, декілька депо в грн. Навіть поточних надходжень вистачало на підтвердження. Крім цього, я надав виписки на зняття готівки, якої вистачало для підтвердження.

Банк продовжував повторювати одні й самі фрази, просто ігноруючи мої документи і пояснення. При цьому вони на місяць зникли, просто не відповідали. І відповіли тільки після того, як я дістався нормального зв’язку і кілька разів протягом кількох днів дзвонив на КЦ. І щоразу мені обіцяли, що прямо зараз, протягом Х хвилин, мені передзвонять. Звичайно, ніхто не передзвонював. Зрештою передзвонила мені менеджер, яка не дивилася моїх документів! Тобто говорила вона те, що сказали чи написали їй інші. Чи потрібно говорити, що складно вести конструктивний діалог у такий спосіб. Потім, коли від них у черговий раз довго не було відповіді, вони почали говорити, що не отримували від мене листа, хоча я отримав від банку листа, який каже, що мого листа передано спеціалістам, чекайте … днів.

Кілька разів я дзвонив та просив переключити на конкретного менеджера, який займався моєю справою, називав прізвище, ім'я менеджера. Вони щось при мені перевіряли, мабуть, її наявність, і щоразу мені обіцяли, що вона мені ось-ось передзвонить. Через деякий час я дізнався, що вона давно вже не працює в банку! Але щоразу мені обіцяли, що цей менеджер мені передзвонить!

Декілька разів банк повідомляв різну суму, на яку я готівкою поповнив свою карту і яка вимагає підтвердження! Схоже, що ніхто навіть не розбирався у деталях операцій.

Давно я не зустрічав настільки жахливого, часом хамського ставлення до клієнта. А робота підтримки клієнта — взагалі повне дно.

Склалося стійке відчуття, що банк не зацікавлений у відновленні відносин, рішення припинити відносини було прийнято ними відразу ж, але банк не мав законних підстав для відмови, тому вдавався до простого ігнорування та вимотування клієнта. Останнім листом, коли в них закінчилися підстави ще щось просити, вони просто написали, що у відновленні відносин відмовлено, без будь-якого пояснення.

Не хочеться в це вірити, але основна причина розриву відносин, яка спадає на думку — це внутрішня політика банку до військовослужбовців, оскільки Raiffeisen Bank International минулого року визнавався спонсором війни.

Сумно
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 марта 2024, 14:05
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 марта 2024, 14:24
Вдячні за очікування!
Перш за все, хочемо подякувати за Вашу службу! Команда Райфу з великою повагою відноситься до наших військових. Не перестаємо висловлювати вдячність за те, що захищають нашу країну та українців! Віримо в довгоочікувану Перемогу!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
З розумінням відносимось до Вашого відгуку, та навіть не можемо уявити емоції при цьому, запевняємо, що Клієнт — найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 марта 2024, 14:24
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк в Україні не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії - то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
MykhailoB 25 марта 2024, 23:31
Я є клієнтом райффайзен (до цього — аваля) близько 15 років. Райффайзен завжди радував високою якістю обслуговування, клієнтоорієнтованістю. З цим банком я реалізував багато своїх проектів, зокрема покупку нерухомості.
І мені хотілося б щоб банк і надалі радував мене та інших клієнтів високою якістю обслуговування. На жаль, у моєму місті (Кагарлик, Київська область) часом здається, що ти маєш справу не з сучасним банком, який підтримує європейські стандарти банкінгу, а з приватом або ощадом у їхніх найгірших проявах.
Все відбувається одного дня, 25 березня.
Найближчий до мене банкомат райфу на вулиці Россавській 24 просто вимкнено. Кілька днів тому знімав у ньому готівку. Банкомат дуже брудний. Спочатку він був просто брудним, запорошеним, потім його протерли брудною ганчіркою і просто розмазали цей бруд банкоматом і екраном так, що важко прочитати, що там на екрані. Невже така велика проблема для банку, відділення якого є в Кагарлику — раз на тиждень із ганчіркою та серветками та містером мускулом протерти екран і сам банкомат? Банкомат місяцями брудний і всім начхати.
Не зміг зняти готівку — пішов у банкомат у відділення. Десь кілометр від непрацюючого банкомату. Почалася повітряна тривога, відділення зачинилося. Не біда — другий банкомат на вулиці, якось зніму гроші. Переді мною бабуся та дідусь знімають гроші. Їм складно, знімають у кілька прийомів, можливо, вони не знають, що можна ввести суму вручну і отримати за один прийом, знімають у кілька прийомів по тисячі. Все це не швидко, стою під дощем хвилин 10−15, чекаю. Підходить моя черга. Знімаю через телефон із NFC. Мені треба зняти так, щоб були сотні та двухсотки. Тож знімаю 800. Банкомат видає. Намагаюся повторити — вдруге з NFC банкомат відмовляється давати готівку. Пише абсурдні помилки, наприклад «ваш банк недоступний» або «неможливо виконати цю операцію». Загалом зняти з NFC я не зміг. Добре, що в рюкзаку була карта, за її допомогою я без проблем зняв необхідну мені суму. Чому банкомат не дозволяє виконати більше однієї операції зняття з NFC? Якщо десь стоять ліміти на такі операції — як їх зняти? У додатках не знайшов.
Закінчив із банкоматом. Складаю речі у рюкзак. У тамбурі банку прибирає прибиральниця. Замітає сміття у совок, відчиняє двері назовні та просто викидає сміття назовні на тротуар. Це нормально? Це вже європейський банк чи вже ні? Якщо у прибиральниці культурний рівень не дозволяє зрозуміти, що так робити не можна — можливо, у начальника відділення є розуміння? Купуйте прибиральниці відро для сміття, щоб не довелося викидати сміття на вулицю, це не нормально, центр міста, шановний банк і таке відбувається. Якщо Ви думаєте, що я вигадую — готовий надати точний час, коли це було, подивітесь по камерах.
Давайте зробимо банк краще — щоб вам не було соромно, а клієнтам було приємно користуватися вашими послугами. Дякую!
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 марта 2024, 9:02
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді. Михайло, цінуємо за співпрацю з Райфом, тим паче такий тривалий час.

Ми засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу та користування нашим банкоматом, призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс. Дякуємо за фідбек, адже це допомагає удосконалювати наш сервіс та обслуговувати Клієнтів на ще вищому рівні.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних, а саме контактний номер телефону або ідентифікаційний код.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 марта 2024, 15:25
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Райффайзен Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.