Jlia2009 Jlia2009
5 марта 2016, 21:48
без оценки
Перший раз зі штовхуюсь з таким відношення до клієнтів, як в Альфа банку.Хоч маю великий досвід роботи і в різних ситуаціях з різними банками.Хамства, криків,ігнорування, приниження, визгів і навіть відключення оператора не має в жодному банку.Не знаю, можливо керівницво влаштовує даний стан справ і це їх девіз роботи.Маю кредитну картку голд, завжди погашала в терміни, заборгованостей не було.В лютому місяці платіж необхідно було погасити до 25 числа, я цього не зробила,1.03перезвонили з відділу протермінованої заборговоності представник не представилася номер 0501191236 чуть не довела до інсульту,і це при тому що протермінувала платіж в сумі 800грн і протерміновка 6!!! днів і я повідомила, що розрахуюсь найближчим часом відразу, як отримаю зарплату максимум до 15 числа, розумію що протермінувала і погашу усі відсотки що набіжать за протерміновку, натомість працівник нахамила, відповіла що пише, що я відмовляюсь оплачувати і подасть суд з вимогою негайно погасити.2 числа я отримала кошти і відразу вирішила погасити кредит, але виявилось що зробити цього не можу бо моя картка заблокована, написала на службу підтримки, сказали зробити платіж не через інтернет банкінг, а через термінал, пішла, та платіж знов не пройшов! Знову дзвінки, листи врешті виявилось, карту заблокували і я можу зробити платіж лише по номеру рахунку, зробила ще 3 числа, а грошей не має.Численні дзвінки і листи в службу підтримки нічого не дали, бо їм бачте не подобається що я користуюсь приватбанком і перекидаю гроші через їх термінали чи їх банкінг, тому платежу не має!!! Хоч повідомила, що маю квитанцію, натомість відповіли щоб відміняла платіж і шла до їх його робити.А відділ протермінованої заборговоності шле смс, що у вас залишився 1 день до сплати обіцяного платежуі і номер гарячої лінії, набираю, дівчина починає кричати, щоб повертала платіж в приват, бо його не зарахують, на моє зауваження чому на мене працівник банку підвищує голос, відповіла, що вона зі мною говорити не буде,і щоб звонила коли навчусь її чути і відключилас
Ответ банка
Альфа-Банк
10 марта 2016, 17:56
Jlia2009, доброго дня! Надішліть на info_client@alfabank.kiev.ua
— Дату і час дзвінка
— Номер телефону, на який дзвонять
— ПІБ боржника або номер договору
ця інформація допоможе нам у розгляді Вашого звернення.

У квитанції на оплату повинна бути вказана наступна інформація:
Отримувач: ПАТ «Альфа-Банк»
Код: 23494714
Код банку: 300346
КРЕДИТ рах. №: 2924701
Призначення платежу: Поповнення Карткового Рахунку ПІБ (власника рахунку), № карткового рахунку одержувача.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться