ВХОД
Вернуться

Найгірший

0978193283 0978193283
19 ноября 2015, 17:55
1
Самий найгірший банк з яким доводилось працювати. На жаль на роботі заставили відкрити карту Альфа банка. Вирішила зареєструватиь на «my.alfabank.com.ua», зареэструвалась, підтвердила номер телефону смс кодом. Далі потрібно активувати послугу для проведення подальших платежів. Для активації очікую смс з кодом вже два дні. Дзвонила в службу підтримки і Ви не повірите розмовляла з 6 операторами і від кожного отримувала різну інформацію. Говорила із старшим спеціалістом який обіцяв передати інформацію в IT відділ і передзвонити мені. Ніхто не передзвонив. Наступного дня знову телефоную і мила дівчина оператор 10 хв нашої розмови не зрозуміло навіщо відправляла мене у відділення Альфа банка. Потім на 15 хв вона зрозуміла що натупила і каже «Вибачте за неправильно предоставлену Вам інформацію я передам інформацію в ІТ відділ і ми передзвоним». Да ладно, як думаєте що завтра запропорнують зробить щоб від них відчепились їхні клієнти? (по моєму простому питанню мені пропонували почистить память телефону, перезапустить телефон, подзвонить в Київстар а потім піти в Альфа банк і написать якусь заяву). Взагалі немає терпіння працювати з даним банком. Як тільки починять смс відразу вивожу кошти з Альфа банка на приват (бо так без комісії) і хочу забути про цей банк як про найгірший сон.
Ответ банка
Альфа-Банк
23 ноября 2015, 10:10
0978193283, доброго дня! Прийміть наші вибачення за цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на Ваш ІПН на info_client@alfabank.kiev.ua з посиланням на це повідомлення, ми постараємося допомогти у вирішенні питання.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд