ВХОД
Вернуться

Обманули з тарифом

ihudak ihudak
21 апреля 2015, 18:24
2
Не так давно писав позитивний відгук про цей банк. І отримав.
На гарячій лінії розповідали про карту «Alpha Connect Gold» як про кредитку, яка нічого не буде вартувати, якщо борги повертати в межах пільгового періоду.
Кур'єр, який привіз карту, уточнив, що при знятті готівки комісія не береться, але пільговий період та таку операцію не розповсюджується. А також що смс-інформування вартуватиме 12 грн.
Все було добре. Але от отримав такі транзакції:
— Списання плати за користування послугою M-Banking — 12,00
— Списання процентів за користування кредитом (готівкові операції) — 11,03
— Розрахунково-касове обслуговування основної картки — 82,02
— Щомісячний платіж за страховий пакет від фінансових ризиків — 15,00

Карту відкив в березні. За пільговий період не вилазив.
Готівку знімав (9800 грн), але весь борг повернув за 2 дні. 11.03 грн набігло відсотків %. Ок.
12 грн — за смc. Функція потрібна. І про неї попереджений. Ок.
15 грн — Що за страховий пакет? Нав'язування послуги.
Але найцікавіше — РКО = 82,02 грн.

Що це? Некомпетентність співробітників, які не знають, що продають, і лапшу вішають? Чи банальний обман?
Кредитний ліміт погасив, завтра закрию карту. Мало що ще з тим банком вилізе, якщо співробітники самі не знають, що продають.
Ответ банка
Альфа-Банк
22 апреля 2015, 09:37
ihudak, добрий день! Плата за РКО вказана в п.10 тарифів обслуговування картки: www.alfabank.ua/upload/Tariffs_alfa-connect.pdf
Страховий пакет від фінансових ризиків — послуга, яка покриває всі ризики шахрайських дій з картою, включаючи несанкціоновані використання реквізитів картки для оплати товарів і послуг або виробництво дублікатів карт для подальшого зняття готівки.
При мінімальній вартості даної послуги клієнт отримує практично повну гарантію відшкодування втрат по карті від шахрайських операцій.
Після отримання карти Клієнт може абсолютно без будь-яких проблем її відключити, звернувшись до Контакт-центру Банку.

Комментарии (1)

+
0
ihudak
ihudak
22 апреля 2015, 09:48
#
Дякую за відповідь.

1. в тих тарифах написано не зовсім зрозуміло. Не вказано, що таке «кінець розрахункового періоду». 25-те число місяця, що слідує за операцією? кінець місяця? Чому в прикладі розрахунку вартості кредиту цей момент не зазначено?

2. це головне (якщо Ви уважно читали повідомлення). І на гарячій лінії, і людина, яка доставила карту, запевняли, що пакет нічого не вартуватиме. А він вартує. Тут я вбачаю або некомпетентність або обман. І саме тому закриваю сьогодні карту, оскільки банку з такими співробітниками довіряти складно.

Дякую за співпрацю.
Іван

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд