ВХОД
Вернуться

Цирк

noraku noraku
14 июля 2013, 22:01
без оценки
Вперше у житті для поповнення пластикової карти через банкомат я витратила дві години і певні кошти за проїзд туди-сюди-і_ще_туди-назад. На сайті вказаний перелік банкоматів, що приймають готівку. Приїхала до першого такого, найближчого, на пр-ті Бажана у Києві. На ньому було приліплено аркуш з повідомленням про те, що цей банкомат тимчасово не приймає готівку, і була вказана адреса знову ж таки найближчого банкомату, який приймає готівку — вул Княжий Затон. Окей, що робити, їду туди. На Княжому Затоні банкомат вперто повертав мої купюри, карту і видава чек з повідомленням про невдалу транзакцію. Я дзвонила з відділення до служби підтримки, там сказали, що нема з"єднання з сервером і просили спробувати поповнити карту через 10 хвилин. Ні через 10, ні через 15 хвилин ситуація не змінилася. Знову довгі, томні чекання на ліннії відповіді оператору контакт-центру. Отже, врешті-решт мені порадили спробувати поповнити карту в іншому банкоматі, що має функцію приймання готівки. Через 40 хвилин моєї нервової метушні я вирушила до третього банкомату. Уявляєте? До третього! На пр-т Возз"єднання. О, чудо, що хоча би за цією адресою я змогла нарешті здійснити цю, здавалося б, звичайну транзакцію. Всі мої поїздки і намагання поповнити картку через банкомат забрали дві години мого життя. Дві години! Люди добрі, як такий ідіотизм взагалі можливий? Альфа-Банк, будь ласка, визначіться, які банкомати приймають готівку, а які — ні! Невже так важко актуалізувати інформацю на сайті? Вам лінь приділити цьому кілька хвилин, а ваші клієнти через це втрачають нереально багато часу у житті. І ще на банкоматі так мило написано, мовляв, «ми робимо все, щоб ви почували себе особливими». Дякую, вже почуваю. Це просто знущання. Щоб ви все життя так жили.

Комментарии (3)

+
0
AlfaBank2001
AlfaBank2001
15 июля 2013, 11:35
Альфа - Банк
#
Noraku, добрый день! Извините за причинённые неудобства, мы делаем все возможное для предотвращения таких ситуаций.
+
0
ELENAsde
ELENAsde
23 июля 2013, 22:37
elena
#
Добрый вечер, я Вас очень прекрасно понимаю, т.к. впервые столкнулась с этим сама. Все это делается специально, чтобы клиент вовремя не успел оплатить. Я поняла, что это цель банка от начала и до конца. Плюс армия некомпетентных сотрудников, которые двух слов связать не могут. Люди-роботы, которых обучают специально на тренингах. Они все считают, что вокруг одни дураки. Я сейчас постараюсь узнать как можно выложить на сайте скан копии выписок (которые не соответствуют СМС сообщениям), в которых с первых дней начисляетя штраф на незаконных основаниях и записи телефонных разговоров сотрудников Альфа-Банка (у меня их 50 шт.) Это будет очень всем интересно!!!
+
0
ELENAsde
ELENAsde
23 июля 2013, 22:40
elena
#
Просто наберитесь терпения и не бойтесь отстаивать свои права.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд