Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ужасное обращение с клиентами!!!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
chymak 8 февраля 2017, 19:52
08.02.2017 року, близько 14 год. 50 хв. я зателефонувала на гарячу лінію Альфа- Банку, з номеру 0634906119, представилася Чумак Валентиною Миколаївною, сказала номер договору по кредиту 29091592057823, який мною був достроково погашений, але в мене виникло питання сприводу кредитної карти, яку мені надали при оформлені кредиту, особистий рахунок карти 26253003498303, на якій в мене виникла заборгованість з 30.08.2016 року в суммі 3 грн. 28 коп., хочу зазначити, що даною картою я не користувалася. Сьогодня мені на телефон прийшло смс повідомлення з заборогованістю по картці 252 грн. 67 коп., звичайно так як я являюсь клієнтом у якого кридитна історія позитивна, мені стало цікаво звідки в мене взялася дана заборгованість. Коли мене працівники кол-центру перевели на ведущого спеціаліста -департаменту заборгованості Мельник Руслану Миколаївна (так нада особа представилася) я почала в неї запитували сприводу заборгованості, що мені остання почала відразу підвищувати голос, незрозуміло, як зі мною спілкуватися, і коли я намагалася повторити запитання вона мені сказала, що у Вас заборгованість виникла на протязі 154 дній, тому ідіть беріть виписку і читайте і поклала слухавку. Не почувши відповідь на своє запитання я знову зателефонувала до ведущого спеціаліста -департаменту заборгованості Мельник Руслані Миколаївні, для того щоб в телефоному режимі зясувати в чому полягає суть моєї заборгованості, остання знову почала мені хамити, кричати, що в мене просрочка 154 дні і знову кинула слухавку. В мене питаня це у Вас так прийнято спілкуватися з клієнтами???? Чому працівник колл-центру так розмовляє з клієнтами, а не відповідає на запитання, навіщо тоді взагалі працівники кол-центру переключають нас в цей відділ заборгованості, які не виконують свою роботу, а просто хамлять і не достахавши кидають слухавку??? Звертаюсь до керівництва, я розумію, що різні клієнти до Вас звертаються, але будь-ласка, прослухайте запис моєї телефоної розмови з вище вказаним співробітником.
Сенс Банк
Ответ банка
9 февраля 2017, 11:01
chymak, добрий день! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Обов'язково передамо інформацію керівництву, проведемо роботу з співробітником і надамо відповідь.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.4 42.9
USD 39.55 40
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.4 42.9
USD 39.55 40
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Ужасное обращение с клиентами!!!!!