Serhii12345 Serhii12345
29 декабря 2016, 22:00
1
Ситуація: 4 грудня 2016 року я знімав зі своєї зарплатної картки гроші 2 000 грн. 21 грудня 2016 року банк (Альфабанк) заблокував картку, подзвонивши на гарячу лінію повідомили, що нібито 4 грудня 2016 року банкомат видав замість 2000 грн. удвічі більше, тобто 4000 грн. Хоча я отримав 2000 грн. Банк відмовляється від будь-яких пояснень, картка заблокована. Надати відео підтвердження того, що я беру ці гроші теж не надають, хоча гроші знімав у банкоматі, що знаходиться у приміщенні Альфа Банку у м. Бровари, б. Незалежності. Заяву написав на розблокування, письмової відповіді не має. Що робити? Куди звертатися, чому я маю відносити у банк те чого не брав? Писати заяву у поліцію про шахрайство? Дякую
Ответ банка
Альфа-Банк
30 декабря 2016, 12:59
Serhii12345, доброго дня! Прощу надіслати нам Ваш ідентифікаційний номер на info_client@alfabank.kiev.ua. У листі вказати посилання на дане звернення. Ми перевіримо інформацію і надамо відповідь особистим повідомленням.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться