Pasha Sheremet Pasha Sheremet
29 ноября 2016, 20:12
1
Вітаю.Стикнувся з труднощами отримання свого ж грошового переказу.Користуюсь картою альфа банку та щомісяця згідно договору сплачую комісію 10 грн.Сталось так що не користувався картою місяць і на ній виник борг -9,45 грн.Вчора з іншого банку на карту альфа відправили грошовий переказ.Кошти надійшли о 3:45 ранку.Інформація в смс наступна: поповнено на ну для прикладу 1000 грн, доступно 990,55 грн.Тобто банк зняв свою комісію за користування(претензій немає)Для впевненості перевірив баланс в додатку там така ж інформація доступно 990,55 грн.Найцікавіше було коли я розраховувався картою то дізнався що кошти недоступні.Зателефонував в банк і отримав 4 -5 версій чому це сталося.З рештою з 6 спроби повідомили що банк поки що не бачить що такі кошти надійшли.Плюс враховуючи мою заборгованість то зможу їх отримати лише через 5 днів.Маразм повний якщо чесно…
Перший банк в котрому така недолуга політика по грошових переказах з інших банків на карти альфа банку.
І виникає логічне питання.Чому банк альфа надсилає смс про те, що надійшли кошти, знято борг та є доступний баланс., а по факту не встигає обробити дану операцію???????? Всі банки навпаки ну принаймні стараються пришвидшити або повністю інформувати про хід операцій.І лише альфа банк застряг в 90 роках.Працівники кол центру допомогти не змогли і винести єдину правильну причину теж…
В цьому я вбачаю порушення законодавства України, постанов НБУ, ЦКУ, Закону про захист прав споживачів та ще купи норм.
І чому я за свої ж кошти повинен отримувати незручності.Нагадую що якщо банк невстигає обробити операцію то мене як клієнта повинен повідомити повністю.А ще чому блокувати всі кошти якщо вже при надходженні банк зарезервавав свою комісію(9.45грн)і є доступний баланс 990.55 грн????
Я б радив змінити таку ситуацію і ретельніше набирати працівників кол центру.А ще працювати швидше і йти в ногу з часом.
Бо обробляти таку просту операцію зі зняттям комісії 9.45 грн 5 днів це позор та приниження клієнтів.
Ответ банка
Альфа-Банк
30 ноября 2016, 13:40
Pasha Sheremet, доброго дня! Вибачте за ситуацію що склалась. Прощу надіслати нам Ваш ідентифікаційний номер на info_client@alfabank.kiev.ua. У листі вказати посилання на дане звернення. Ми перевіримо інформацію та вирішимо це питання.

Комментарии (1)

+
0
74469790
74469790
30 ноября 2016, 15:52
Дима
#
Согласен, переслал с кошелька изи пэй деньги на свою дебит. карточку платинум, банк снял 3%, с валютных карт, при расчете гривнами.процент за конвертацию, конкретное обдиралово.Большое пожелание пересмотреть тарифную политику, есть множество банков где нет, такого обдиралова.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться