18 марта 2011
Последний раз был на сайте:
2 июня 2022 в 14:05
-
ballistic
3 года
-
Valent
Киев
-
IndaGame Games
34 года, Киев
-
vadimstor1
55 лет, Киев
-
Ndf
Був Кийов, а став ...
-
Валентина Лаврененко
Київ
- 5 декабря 2012, 10:20
Ринкові ціни на проїзд у громадському транспорті
Розрахунок граничних цін на проїзд у громадському транспорті базується саме на тих невірних даних про ЗП у 2-5 тис. грн і блокує ринкове ціноутворення на квитки. Як наслідок громадський транспорт працює не в ринкових умовах, перевізники не оновлюють рухомий склад, розвиток цілої галузі блокується соціальним популізмом. Громадяни їздять в переповненому транспорті. І виходу з ситуації зі збитковістю галузі, яку зробили дотаційною та соціальною, не видно.
Чи зможе уряд та місцеві адміністрації міст України зробити ще один крок на шляху до ринкової економіки?
Принаймі можна зробити пілотний проект, дозволити підприємцям встановлювати ціни, які ті забажають, на маршрутах з великим пасажиропотоком. Впевнений, що психологічний бар'єр люди зможуть подолати і через певний час платитимуть 3-8 грн за проїзд в комфортних автобусах. Адже єдиною альтернативою громадському транспорту та маршруткам є таксі, де вартість поїздки по Києву від 25 грн.
І в сегменті 3-10 грн за поїздку практично відсутня пропозиція.
Підприємці мають самі визначити маршрути, тип транспорту, період курсування та вартість проїзду.
На міжміських напрямках приватники працюють, хоч і там є певні українські реалії.
|
3
|
- 20:00 Главное за вторник: Британия выделит Украине 500 млн фунтов, прогноз курса доллара от Минэкономики
- 18:49 На крипторынке появились токенизированные казначейские векселя
- 18:10 БЭБ проверяет более 5 миллионов банковских трансакций по делу оператора азартных игр
- 17:31 Курс валют на вечер 23 апреля: на межбанке доллар упал, а евро выросло
- 16:53 Украинцы за 24 часа приобрели более 30 тысяч ОВГЗ. Какие облигации самые популярные
- 15:40 Нефтяная компания Венесуэлы хотела переходить на расчеты в USDT из-за санкций, но Tether их заблокирует
- 15:02 Рада разрешила АРМА покупать ОВГЗ за арестованную валюту
- 14:47 Банки снизили наличный курс доллара
- 13:34 В Минэкономики дали прогноз, каким будет курс доллара в конце 2024 года
- 13:24 Швейцария сообщила о сокращении замороженных российских активов. В чем причина
Комментарии - 16
І ще один нюанс — все ж таки транспорт — це значною мірою так звана «природна монополія», тут не вийде лише ринковими методами врегулювати всі проблеми. А ще момент — коли мені особисто доводиться пересуватися маршрутками, я бачу велику кількість людей (і не лише пенсіонерів) в очікуванні рейсових автобусів чи тролейбусів… Тобто проблема не лише в психологічному бар'єрі…
Підприємці мають самі визначати маршрути, тип транспорту, період курсування та вартість проїзду.
Долги Киевской городской государственной администрации (КГГА) перед Юго-Западной железной дорогой за услуги городской электрички на данный момент составляют около 52-53 млн грн, заявил первый заместитель начальника главного управления пригородных пассажирских перевозок ж/д транспорта Укрзалізниці Александр Гудков.
news.bigmir.net/capital/646303-Ykrzaliznicya-vozmyshena-dolgami-Kieva-za-gorodskyu-elektrichky
Городской транспорт с бабками и бомжами в расчет не берем. Пущай поставят на свой же маршрут «элитный» транспорт и дерут вместо 3 – 10 грн. Я посмотрю сколько у них будет клиентов :), и не будет до тех пор, пока не снимут машины с маршрута по 3грн.
Обычные представители украинского народа, чего уж там…
А вот индивидуально вопросы своего комфорта решайте на такси: там и машину можно выбрать согласно своему геморрою, и водителя вежливого и некурящего.
Нет денег на такси — купи ЗАЗ Форза, будь патриотом, в конце концов…
Со стороны перевозчиков очень трудно смотреть вдаль и вкладываться в новый комфортный транспорт, т.к. срок договора короткий и через определенное время ты можешь остаться с транспортом но без возможности перевозок по городу.