В Европе наблюдается тенденция роста продаж подключаемых гибридных автомобилей и электромобилей.
Фото: itc.ua

Продажи электромобилей и гибридов в Европе выросли на 41%

В Европе наблюдается тенденция роста продаж подключаемых гибридных автомобилей и электромобилей.

Об этом свидетельствуют данные EV Sales Blog data, пишет itc.ua.

Отмечается, что в июле в Европе было продано более 19,6 тыс. таких автомобилей. Это на 41% больше, чем в аналогичном периоде 2016 года. По итогам семи месяцев 2017 года продажи выросли на 34%.

Около 10% всех продаж пришлось на электромобиль Renault ZOE. Продажи французской модели выросли на 68%.

В июле их было продано 1919 штук. На втором месте с показателем 1406 проданных единиц оказалась модель Mitsubishi Outlander PHEV.

Также популярным электромобилем является BMW i3, его продажи составили 1277 шт. Хороший объём продаж показала модель Nissan Leaf – 1128 шт.

Продажи остальных моделей не дотянули до 1 тыс.

Опубликовано на minfin.com.ua 2 сентября 2017, 16:30 Источник: Минфин
Следить за новыми комментариями

Комментарии (14)

+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
2 сентября 2017, 20:33
#
Тесла випустила свою «бюджетну» версію, подивимося
+
0
ballistic
ballistic
2 сентября 2017, 22:09
#
Model 3 класом вище і пробіг на одному заряді вдвічі більший.
Тому вдвічі дорожча ціна виправдана.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
2 сентября 2017, 22:25
#
Взагалі то ціна приктично одинакова.
+
0
ballistic
ballistic
3 сентября 2017, 0:53
#
А чому тоді «бюджетну» написали в лапках? :)

Ось дивлюсь ціну на Renault ZOE — від $18000 — майже рівно вдвічі :)
Новий Nissan Leaf від $28000.
Про BMW i3 пишуть, що коштує 35 тис. євро, але беха більш понтова.

Але тут ще треба врахувати, що в Європі ціни на ~20% завищені податками.
+
0
Oberton
Oberton
3 сентября 2017, 2:43
Алексей
#
А жителям Калифорнии Тесла Model 3 обойдётся в $25000 — там какая-то программа субсидий штата по экологии.
+
0
ballistic
ballistic
3 сентября 2017, 3:06
#
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
3 сентября 2017, 10:26
#
Навіть в 35к це досить висока ціна для автомобіля і наближається до якого преміуму. Хоча це не 100 і більш-менш з середнім достатком вже може дозволити собі цей автомобіль. А бюджетний в моєму розумінні до 20к.

Renault ZOE — це швидше смарт і не конкурент для тесла.

До списку можна добавити шевроле волт. І ціна в нього якщо не помиляюся навіть вище. Як на мене, зі всіх них тесла виглядає найкраще, хоча і недоступна нам поки що. А взагалі, моя суб«ктивна думка, ЕМ за 3-4 роки вартуватимуть на 30-40% менше, а кількість супер чарджерів зросте і нас чекає цікаве майбутнє, якщо не буде ядерної війни
+
0
ballistic
ballistic
3 сентября 2017, 12:04
#
Я теж вважаю, що ціна на ЕМ буде падати, а дальність пробіга на одній зарядці рости. Зараз в «електрогонку» включился майже всі виробники авто, тому результат побачимо швидко.

З іншого боку, якщо ЕМ стануть масовими — це змусить виробників бензину знизити йог вартість. І це насправді добре, бо конкуренція робить свою світлу справу :)

«А бюджетний в моєму розумінні до 20к»
— якщо порівнювати бензинові і електро авто, то в ціні порівняння треба врахувати відносну економію, що дає ЕМ, яка за щороку може скласти $1000-$2000 чи більше в залежності від щорічого пробігу.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
3 сентября 2017, 14:33
#
На рахунок пробігу не впевнений, от вже років 10 нічого нового придумати не можуть і так виглядає, що вперлись в потолок. Але можна побавитися зі швидкістю зарядки. Якщо доведуть до 30 хв. зарядку 85квт батареї і на кожну заправку поставлять суперчарджі, це остаточно зламає хребет бензиновим двигунам. Хоча і зараз можна навіть в Україні подорожувати на тесла, але доведеться заморочитися.

Бензинові не будуть знижуватися, а поступово вмирати і навіть виростуть у ціні, поки взагалі не зникнуть.

Приблизно на 100 тис. пробігу 5-9 тис. дол. взалежності від двигуна. + 1000 на масла, фільтри, свічки, роліки, ремні і страх, що твій двигун завернеться від конструктивного дефекту, що зараз відбувається масово. Вигода очевидна. Тільки якщо у тебе тесла, де батарею можна поблоково відновити. Якщо це ліф із 160 км пробігу, то через 100к пробігу це 120-130км, а в реальності і того 100км. А нова батарейка, на сьогоднішній день вартує 15 тис. дол. Тому тут навпаки, перевитрата. Надія, що Маск добудує свій завод і ціна аккумів впаде в 2-3 рази, ось тоді економія буде для всіх видів ЕМ.
+
0
ballistic
ballistic
3 сентября 2017, 14:39
#
«А нова батарейка, на сьогоднішній день вартує 15 тис. дол»
— буквально на минулому тижні спілкувався з дилером б/у Ліфів, запевняв що перепакувати всю батарею новими елементами зараз коштує ~$5000.

«Бензинові не будуть знижуватися»
— я мав на увазі вартість бензину, вона буде знижуватися, якщо попит почне падати.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
3 сентября 2017, 15:13
#
Якщо чесно слабо віриться. Диллеру потрібно продати б.у., може багато чого наговорити ). Хоча сперечатися не буду, досвіду з такими речами не мав, тільки чув що всі в один голос стверджують нова батарейка 15к.

+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
4 сентября 2017, 19:57
#
Дякую за лінк. Якщо дійсно все так, то чудово. Але аккум. тесла дещо відрізняється, він втрачає 10-15% ємності за 200к пробігу, а не за 20, як на ліф.
+
0
ballistic
ballistic
4 сентября 2017, 20:39
#
Там же за посиланням пишуть:
"производители электромобилей дают гарантию на аккумулятор минимум 5-8 лет, причем речь идет о том, что до окончания этого периода АКБ сохранит 70% или больше от своей первоначальной емкости".

Мені для міста вистачить ємності на 100 км, тому оце й замислився, чи не взяти собі «авто для міста» — економія перед бензиновим авто значна, сенс є.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться